bylaa nadd sudaa angau



angauu , angauu & angauu .
ap kejadahh miaa nadd niy .
Hahaa :D
kerekk jaa kan ?
err , mcm bdohh aahh hg niy Nadd ,
dri smlam , asyekk senggehh jaa sorg-2 .
tergulingg snaa sniyy .
bgaikann org yg ~ DILAMUN CINTAA ~ pulaaa :)
weyh-3 , nk bitaw niyy . Nadd mmg tgah dilamun cintaa pouns .
hmpaa tatau keaaa ? Hoho :P
tau keaa dgn sp ? nk tau keaa , nk tau keaa ?
ehhh , tk pyahh laa , tk pentingg pouns kann :P
lagi pouns , nadd dgn deaa tuhh bhkan miaa coup pouns , kmy just mmbe jaa .
tpy nad jeaa yg angauu lbeyh , HEEE ~
nk khtaa aku gegehh kt deaa ? errhh ! nyebok lahh hg siall !
mati laah , ada kcau pantatt hg kaa ?  tkda kan ? so , tyahh nk nyebokk lbeyhh jeyahh !
:D
hidup aku , aku miaa sukaa maaaa :)
stop psayy niy !
nk cytaa psayy angau tdy , weh-2 .
buda yg nadd dok angau tuh kan .
ohmygoits  ! gelaa miaa comeyy . hee . sukaasukaa <3
nadd bhkan miaa sukaa mileh rupa paras ngat , but , hmpaa pouns msty mau jugaa an ,
orgg yg hmpa suka tuh , comeyy , semadd & style ? kan kan ? :D
bhongg sngatt laa klau tak :)
hee , whteverr la , yg pntingg nadd sukaa :)
now aku dgn dea , just kwans , tkdaa lahh niat nk minx coupp agy .
tkpaa-2 , klau ad jdoh tk kemanaa kan ? :)

serisusly , aku mmg angau thapp gaban ahh kt jebonn niyy .
hee , Lappyou laah capitall  D  <3

p/s | to adets syg aku , sue | masehh nohh sbub hg daa bgy kaka angau kt deaa :)
sygg hg laahh ngoks <3




No comments: