is not our mate

Now i am lonely ;`(

Yes , now aku kesepian !
aku sepi tnpa deaa , aku sepi tnpa cintaa dea & aku sepi tnpa kasih sygg deaa .
 Huwaaaaaa , sedihh wehh ;`(
tears I can not stop ,
help me please ,
Posted tired to cry .
knp de tk bole nk pham aku ,
knp dea kenaa control lbeh idup aku , knp dea slalu typu aku ,
knpp weh , knpp ? :`(
aku tau , aku niy jhat , aku niy degill , tksuka dgar ckp hg . aku tau .
tpy , tlgg ah jgn typu aku .
AKUTAKSUKAAAAA !
jhat snggad kaa aku smpay hg nk kena buad aku cmniy ?
dierr , hg tau kan aku tksuka hg kongkong idup aku ,
tpy awd hg buad jugak ?!
harytuh kyta break sbub ap ? sbub hg kan , hg jgn ahh nk slahkan aku if hg
tau tuhh SALAH hg ! sbub hg terlalu kongkong aku ah aku jdy cmniy ,
hg tau takk !
tkpaaa kytaa pouns break time tuhh .
hg ckp kt aku ,
 [ i still love you , hem , mybe t ble da tenang , kyta kan back together mcm dlu ]
weh , aku still smpan suma textt hg tau takk .
aku slalu bcaa , then byla aku bcaa sumaa textt kytaa yg dlu ,
aku menagis ;(
hg tau knpp aku menangis ?
sbub aku sygg hg lahh bodo !
aku enggd kyta bole ah bhgia cm org laen , tpyy tak . aku slahh !
hem , sudaalah , tkguna nk ckp bnyak .
knangan phit manis aku dgn hg dah tkda maknaa miaa lgy .
so , aku hrap hg bole ahh lupakan aku .
now you with your life , and I in my life .

thanksforanythgdier !



our love for a brief,
You are always in my heart, even if you do not belong to me anymore.
what what, remember that we do not have memamg dating and matchmaking is not us: (
hope you're happy.

No comments: