examm lagyy .

ya tuhann . peningg doi dok pikerr sai nk exam niee . adudu . exam dala start isnen depan  , aku hqamm study ap poun tak .
cena aku nk study kalo 24 jam ngadaap ntbook neii sjja . kdang smpay saket mataa .
ayiiyi . nadnad . ap laa . depa suma khta exam bulan neei sp bagos dpat anugerah cemerlangg kott .
rugii sp yg tk dpat , en2 ? HAHA . haish , taleh neei . aku kena study jgakk . kalo ceni cena aku nk dpat anugerahh tho . errr , isyaa-allah kalo aku tk lupaa loe .
AGAGAGA . aku neei dlu tiap2 taun gado .byak gilaa kot msalah dlu .
pantangg loe kalo dlm taun tho nma aku tk masok
pejabatt . dulu smpay sparuh dripda cekgu nyampah gilaa kot dgn aku neei .
HAHA . yelaa . budakk jhat la khta kan ?
tpy , taun neei aku mmg berubahh gilaa gabann aa .
contohnya ;
- ketua kelas ( taun neei aku d ketua kelas dlm kelas 4k1 . aku neei suka arahh org sikett ,
kalo depa tk buat keja . grr . aku mrahh laa ) dulu jgn hrap nk jd ketua kelas . ajk ap2 poun tk
terpilehh kott . ya tuhann , maluu kot !
- kiosk @ Y.E ( t.cher pdggan yg pileh aku & pujok aku supya msok Y.E = usahawan muda aku tk minat poung suma tho , but dea an t.cher aku . aku ekott la . engatkan tk best . grr . byla dh lama kt Y.E tho . rsa syokk gyla wae . sukasuka . kalo dlu , jgn tny la wae . nk jemputt aku ? haqam tak .ulalala :P
- nettbook FREE ( wae2 , nk bgtaw aku dpat nettbook doi , cekgu pileh sp yg rajin depaa bgi . then aku terpileh . yahoo  heepy thapp gilaa la wae . HAHA . terima kasih cekgu (!)

suda2 ! aku sbenaqnya just nk cyta saii neii an bub aku nk ucapkan terima kasih ngat kyt suma cekgu
yg bnyk tlg aku , pilehh aku . percaya kat aku , beri skongan kt aku , sygg kt aku . sumaa la .
hem , ap2 poung aku nk cyta saii exam neyy bhlek .


ae , cekgu2 suma baek dgn aku , aku sronok ngat . but , kalo depa dh baek
dgn aku , so , aku kena la bgy depa heepy & bgga dgn kejayaan aku en ?
tkpe , aku akn buat yg terbaek . & nk tingkat kan pelajaran aku
hmpa tau dak ujian hrytho aku dpt num bp ? grrrr . mslu ls nk btaw .
hem ,
tpy for u all , aku snggop bgtaw .
ujain dulu dpat num 7 , terokkan wae ? yaya . mmg terok . so , paih neii aku nk bgy dpat num 1 , 2 , or 3 ,
tho janjy aku !


-
i want to study

 

No comments: